The Lost Battalion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Lost Battalion

Horde Guild on Twisting Nether EU
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Merthious - Holy priest apply

Go down 
AuthorMessage
Merthiou
Guest




Merthious - Holy priest apply Empty
PostSubject: Merthious - Holy priest apply   Merthious - Holy priest apply Icon_minitimeSat Mar 01, 2008 6:03 pm

Namn: Jimmy Tallberg

Karaktärens namn: Merthious

Ålder: 18

Ras/Klass/Level: Blood Elf, Priest, 70 1750+ heal

Armorylänk:

Vilken specc kör du?: Holy / Discipline

Kan du tänka dig specca om ifall det behövs?: Definitivt, har dock mest holy gear men halvt shadow karazhan gear.

Yrken: 375/375 tailoring, 310/385 enchanting (på uppgång), samt håller på att levla både fishing och cooking, varav båda ligger på 225/375 för tillfället

Rare recept/patterns/designs eller liknande: Spellstrike settet, Boots of the long road (BOP), håller på att försöka fixa fram whitemend settet.

Raiderfarenhet: Har farmat Karazhan senaste månaderna och även kikat på Gruul's lair en aning. Annars har det inte varit särskilt mycket, började lira WoW igen i höstas efter ca 2-3 års paus.

/played: 25 dagar

Tidigare guild?:

Varför vill du joina The Lost Battalion?: Jag känner att jag vill utvecklas som spelare och inte trampa på samma stig som jag kände att jag gjorde med min förra guild. Jag är en person som lär mig väldigt snabbt och tror ni har mycket att lära mig Smile

Nån i The Lost Battalion som kan "voucha" för dig?: Farorm, Plogen, känner båda IRL och läser webbdesign med dom Smile

Personliga kommentarer: Är en glad och social kille i Nyköpingstrakten, gillar att träffa vänner, umgås med nära och kära samt spela World of Warcraft Smile. Började lira Pre-TBC direkt när det kom ut för X antal år sedan. Var då 5 snabbast på servern att dinga 60, har lirat Diablo 2: Lord of destruction väldigt länge i mitt liv, samt Warcraft 3.
Har varit webbmaster för min nuvarande guild, samt classleader för priests (Vi körde med ett system att en person från varje klass fick ta hand om sina klasser, specc m.m)

Har ca 1750+ healing och ca 200 mp5 while casting. Fattas bara T4 handskarna för min del från Karazhan, annars full epic (Rare ring, Rare trinket).
Spelar så ofta jag har tid och hinner, vilket innebär att jag ofta kommer in minst varannan dag, oftast varje, beroende på hur mycket skolarbete. Dock så hoppar jag till 99.99% av fallen in om jag behövs i en raid, när någon måste som hastigt gå. Så då lägger jag plugget vid sidan om och fortsätter senare.

Och varför jag inte vill stanna kvar i Alpha är som redan nämnt ovan, att vi står still och trampar på samma ställe, vi classleaders (Känner alla IRL, har skåpet mittemot dom ;P) kände att vi inte vill fortsätta mer, vi ville göra andra saker. En del ville börja PVP'a och andra lägger ner, jag vill komma till en starkare guild som får igång sina 25'mana instancer (vilket vi hade stora problem med, vi hade folket men folk dök inte upp fast de signat, vilket jag tycker är totalt respektlöst)

Och varför skulle ni vilja ha mig? Jo, därför jag är en person som älskar att heala och försöker bli så bra som möjligt. Även fast jag inte raidat så mycket 25'manna så är jag en person som lär mig otroligt fort. Ger ni en order så gör jag som jag blir tillsagd och respekterar det. (ja även fast ni säger att jag ska wipa med meningen så gör jag det Smile). Har ni fler frågor är jag definitivt villig på att svara på dom.

Tack på förhand

/MVH Jimmy / Merthious
Back to top Go down
Snakeeyes
Moderator
Moderator



Posts : 45
Join date : 2008-01-29

Merthious - Holy priest apply Empty
PostSubject: Re: Merthious - Holy priest apply   Merthious - Holy priest apply Icon_minitimeSun Mar 02, 2008 1:53 pm

Whispra mig eller Harlock ingame så kan vi prata lite.
Back to top Go down
 
Merthious - Holy priest apply
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Holy priest
» Holy priest
» Holy Priest, Cardum
» Mytos 70 holy priest
» Obliviona, Holy Priest (Re-application)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lost Battalion :: Gäster :: Ansök om medlemskap-
Jump to: