The Lost Battalion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Lost Battalion

Horde Guild on Twisting Nether EU
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Obliviona, 70 Priest

Go down 
+6
Hatake
bubbleliciou
Farorm
Manbearpig
Celarion
Obliviona
10 posters
AuthorMessage
Obliviona
Member
Member



Posts : 4
Join date : 2008-02-28
Age : 34
Location : Katrineholm, Södermanland, Sverige

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 2:46 am

Namn: Kim Ersrud

Karaktärens namn: Obliviona

Ålder: 18

Ras/Klass/Level: Undead/Priest/70

Armorylänk: Vet inte hur det här med armory fungerar, men om det är ett krav kan det nog fixas. Mitt gear är inte helt i toppform, och mäter sig inte riktigt med de kraven ni har (Minst Kara-gear). Jag fick dock höra att jag kunde ansöka ändå, så jag får hoppas på det bästa. Jag är villig att på bästa möjliga sätt, försöka få bättre gear.

Vilken specc kör du?: 18/2/41, vilken användes för grinding

Kan du tänka dig specca om ifall det behövs?: Absolut, då ni främst verkar vara i behov av Holy-speccade präster. Det är en roll jag gärna spelar.

Yrken: Mining/Herbalism, vilka jag tog med syftet att tjäna pengar. Jag tog dock aldrig tag i att sköta dem särskilt bra, så båda är relativt låga. Jag planerar att byta ut något av dem (det guildet är i minst behov av) mot tailoring, vilket jag planerar att lägga ned båda guld och tid på att farma upp inom den närmaste framtiden. Fokus här kommer bli Mooncloth-gear.

Rare recept/patterns/designs eller liknande: Nej, tyvärr. Inget sådant.

Raiderfarenhet: Jag har ingen direkt erfarenhet av raiding i WoW, då jag aldrig riktigt fått chansen. Men jag har varit med i ett raidinguild i det första Everquest, samt gjort en del raidande i Star Wars Galaxies (men det senare skiljer sig alldeles för mycket från WoW för att vara värt någonting).

/played: 14 dagar och 6 timmar

Tidigare guild?: Jag har inget tidigare guild på er server, då det inte är där jag befinner mig just nu. Jag har tidigare varit i ett guild bestående av vänner i verkligen samt ett hardcore-roleplaying guild på en rp-server. Utöver det var jag med och startade ett guild från scratch med syftet att raida när TBC släpptes, men de planerna gick under i och med att vi helt enkelt inte fick ihop tillräckligt med folk. Vi var ganska kräsna.

Varför vill du joina The Lost Battalion?: Jag har länge varit intresserad av att raida i World of Warcraft, och det vore kul att få den chansen nu. En god vän till mig är medlem i guildet (Celarion) och han har klargjort för mig att ni är riktigt trevligt folk. Den bilden jag också fått är att ni söker relativt mogna spelare och har en ganska hög medelålder, och det är ju sannerligen inget negativt.

Nån i The Lost Battalion som kan "voucha" för dig?: Celarion bör kunna voucha för mig, då vi spelat ett par tre MMOn tillsammans. Tyvärr finns det ingen som kan voucha för hur jag för mig i end game-WoW, men det hoppas jag få chansen att låta er avgöra.

Personliga kommentarer: Ja, jag ser mig själv som ganska utåtriktad, och tar gärna del i diskussioner och allmänna samtal när jag får chansen. I all ärlighet ser jag det som ett litet minus att guildet inte är internationellt (nu sänker jag säkert mina chanser att komma med, men förhoppningsvis lönar det sig att vara ärlig), då jag finner det mycket intressant att lära känna människor från olika platser på jorden. Men se det inte som något större problem, ett helsvenskt gille fungerar bra för mig. Om det finns någonting mer ni undrar över är det bara att fråga.
Back to top Go down
Celarion
Member
Member



Posts : 15
Join date : 2008-01-31
Age : 35
Location : Katrineholm

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 3:01 am

vouch: My god, jag och Kim har varit riktigt bra vänner, och spelat en del mmo tillsammans, jag hjälper gärna han att få bättre gear genom tailoring och så Smile, yima skulle inte heller säga nej till det =). Vore riktigt kul att få spela ihop igen! Woho!Smile För övrigt behöver vi Holy präster, och här har vi en villig priest ^_^. Mooncloth setet är lätt att fixa sen finns det väll lite folk i guildet som kan crafta Vestmend, och sedan Gladiator macen , så det lär gå snabbt att geara upp han Smile
Som sagt är jag i alla fall villig att hjälpa han farma Cloth te Tailoring Smile.
Back to top Go down
Obliviona
Member
Member



Posts : 4
Join date : 2008-02-28
Age : 34
Location : Katrineholm, Södermanland, Sverige

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 3:05 am

Oh, man tackar för all den potentiella hjälpen. Nu får vi bara hoppas att resten av guildet är lika positivt inställda till det. Men precis som Celarion säger bör det inte vara något större besvär att geara upp mig en del, och det är inget jag kommer begära att guildet hjälper mig med heller, givetvis. Och Peter, det vore väldigt roligt att spela tillsammans med dig igen också Smile

Nu känner jag spontant att det kanske bör tilläggas att jag kan raida alla de utsatta dagarna i veckan, och de flesta andra om så skulle behövas.
Back to top Go down
Manbearpig
Member
Member
Manbearpig


Posts : 56
Join date : 2008-01-29

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 3:29 am

Mycket fin application måste jag säga, får önska dig lycka till även om din gear kanske inte är utav toppklass.
Back to top Go down
Farorm
Moderator
Moderator



Posts : 61
Join date : 2008-01-28

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 12:20 pm

Riktigt snygg och utförlig app. Lycka till.
Back to top Go down
bubbleliciou
Member
Member



Posts : 65
Join date : 2008-01-30

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 4:11 pm

Syjunta övningarna borde inte bli ett problem om det blir aktuellt.
Har för mig att jag tex kan sy mendbrallorna.

Lycka till med ansökningen den såg mycket bra ut.
Back to top Go down
Hatake
Member
Member
Hatake


Posts : 22
Join date : 2008-01-29
Age : 36

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 4:45 pm

vi lirar kara me han! ;D
Back to top Go down
Shaminator
Member
Member
Shaminator


Posts : 36
Join date : 2008-01-31
Age : 32
Location : Skövde

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 5:19 pm

Är han kompis med celarion så är han nog snäll ^^, riktigt fint skriven apply hoppas du kommer in!
Back to top Go down
bubbleliciou
Member
Member



Posts : 65
Join date : 2008-01-30

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 5:23 pm

Personligen tycker jag det är lättare att fixa gear på en bra spelare än fixa spelaren... även om han har bra gear.

Och ja ni kan ha det som eran sig... bounce
Back to top Go down
Serinie
Member
Member
Serinie


Posts : 58
Join date : 2008-01-31
Age : 38
Location : Stockholm

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeFri Feb 29, 2008 1:17 am

bubbleliciou wrote:
Personligen tycker jag det är lättare att fixa gear på en bra spelare än fixa spelaren... även om han har bra gear.

Och ja ni kan ha det som eran sig... bounce

Du e noob bubblan. Twisted Evil



Lycka till med ansökningen, hoppas du kommer in!
Back to top Go down
Obliviona
Member
Member



Posts : 4
Join date : 2008-02-28
Age : 34
Location : Katrineholm, Södermanland, Sverige

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeFri Feb 29, 2008 1:33 am

Tack för alla lyckoönskningar. Nu fattas det bara att höra från en enad officerskara, om det nu är så ni avgör hurvida man får bli medlem eller ej. Jag väntar spänt på svar Smile
Back to top Go down
bubbleliciou
Member
Member



Posts : 65
Join date : 2008-01-30

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeFri Feb 29, 2008 10:59 am

Japp, är lite ny på det är med dataspel och WoW. Twisted Evil
Back to top Go down
Amaze
Moderator
Moderator



Posts : 23
Join date : 2008-01-30

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeSat Mar 01, 2008 6:34 pm

Hej Obli..

Det finns mycket att önska kring din gear, visa oss vad du kan göra på 2 veckor så kanske...

Lycka till/Amaze
Back to top Go down
Snakeeyes
Moderator
Moderator



Posts : 45
Join date : 2008-01-29

Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitimeSun Mar 02, 2008 1:52 pm

Håller med Amaze, gearen håller inte som det är nu.
Kan du fixa upp gearen så är du välkommen med en ny apply, men i dagsläget får vi tacka nej.
Back to top Go down
Sponsored content





Obliviona, 70 Priest Empty
PostSubject: Re: Obliviona, 70 Priest   Obliviona, 70 Priest Icon_minitime

Back to top Go down
 
Obliviona, 70 Priest
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Obliviona, Holy Priest (Re-application)
» Sessy - 70 UD Priest
» Holy priest
» Holy priest
» Mytos 70 holy priest

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lost Battalion :: Gäster :: Ansök om medlemskap-
Jump to: