The Lost Battalion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Lost Battalion

Horde Guild on Twisting Nether EU
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 mjaoo och/eller neophyte reinv

Go down 
4 posters
AuthorMessage
orri
Member
Member
orri


Posts : 27
Join date : 2008-01-31
Age : 38
Location : sköndal (sthlm)

mjaoo och/eller neophyte reinv Empty
PostSubject: mjaoo och/eller neophyte reinv   mjaoo och/eller neophyte reinv Icon_minitimeTue Apr 01, 2008 10:20 pm

Namn: Richard R

Karaktärens namn: Mjaoo, Neophyte

Ålder: 23

Ras/Klass/Level: ud mage, ta warrior (70)

Armorylänk:
neophyte: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Neophyte släger på pve gearet när jag loggar sen Wink
mjaoo: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Mjaoo

Vilken specc kör du?: mjaoo: fire pve. neophyte: ms dps

Kan du tänka dig specca om ifall det behövs?: absolut

Yrken: mjaoo: spellfire tailor 375/ench 359. neophyte master swordsmith 375/375 mining

Rare recept/patterns/designs eller liknande: kan göra FR plate och cloth, fast kallar det dock inte för rare ^^

Raiderfarenhet: pre tbc: zg,aq20,mc,bwl,aq40 Tbc: kara,gruul,mag,ssc.tk

/played: 110 dagar tot

Tidigare guild?: the lost battalion Wink

Varför vill du joina The Lost Battalion?: jag tog ett break och vart kickad men ångra mig något fruktansvärt. kände mig verkligen hemma hos er.

Nån i The Lost Battalion som kan "voucha" för dig?: anticido (och alla er andra oxå hoppas jag)

Personliga kommentarer: jag e inte hundra men tror att ni har fullt me dps warriors, men skulle vara roligt o lira med min 2handade plate rogue. har skönt gear på den charen bt pattern shoulders. sista upgraderingen på lionheart etc.
men skulle inte bli ledsen om jag fick köra mage igen, båda är lika roliga och det var ju ändå magen ja har kört med er hela tiden med...

mvh//Richard
Back to top Go down
http://www.internetdj.com/orri
Harlock
Moderator
Moderator
Harlock


Posts : 89
Join date : 2008-01-29
Location : Stockholm

mjaoo och/eller neophyte reinv Empty
PostSubject: Re: mjaoo och/eller neophyte reinv   mjaoo och/eller neophyte reinv Icon_minitimeTue Apr 01, 2008 11:44 pm

måste fråga dig nu vill du rejoina men varför vill du joina är de pga de går bra nu eller ?


plus så vill du söka till guilden med 2 chars o du fick gear på din mage när du va med the lost Battalion och nu vill du geara din andra char hur vill du ha de
Back to top Go down
Terrordar
Member
Member



Posts : 16
Join date : 2008-01-29
Age : 34

mjaoo och/eller neophyte reinv Empty
PostSubject: Re: mjaoo och/eller neophyte reinv   mjaoo och/eller neophyte reinv Icon_minitimeWed Apr 02, 2008 12:09 am

Vouch, tror han bara vill joina med den karaktären som gynnar oss mest
Back to top Go down
orri
Member
Member
orri


Posts : 27
Join date : 2008-01-31
Age : 38
Location : sköndal (sthlm)

mjaoo och/eller neophyte reinv Empty
PostSubject: Re: mjaoo och/eller neophyte reinv   mjaoo och/eller neophyte reinv Icon_minitimeWed Apr 02, 2008 2:02 am

jag vill inget mer än o rejoina för att få va med er igen. som ja sa innan så trivdes jag jätte bra i tlb och hoppas inget mer än o få köra med er o ha kul igen inge baktankar what so ever.

och harlock jag har ju frågat dig ett antal ggr innan om ja kunde får rejoina, så ja drog en app nu så du kunde kolla vilken char som var mest intresant för guildet.

som jag skrev innan så bryr jag mig inte vilken char ja får lira me. båda e lika roliga =)

ja hoppas ni inte ser det som att jag vill jona bara för att det går bra, för det har det ju gjort från jag börja köra med er grabbar...

edit: varför tror ni att jag har hängt på forumet så mkt, tillockmed när jag inte lira Wink

mvh//Richard
Back to top Go down
http://www.internetdj.com/orri
Harlock
Moderator
Moderator
Harlock


Posts : 89
Join date : 2008-01-29
Location : Stockholm

mjaoo och/eller neophyte reinv Empty
PostSubject: Re: mjaoo och/eller neophyte reinv   mjaoo och/eller neophyte reinv Icon_minitimeWed Apr 02, 2008 9:27 am

du måste förstå själv du gick afk en stund de därför jag fråga och ja! jag sa försök gör en apply men nvm ska fråga vad dom andra tycker, det här är inget jag kan svara på själv
Back to top Go down
Übermax
Member
Member



Posts : 14
Join date : 2008-01-29
Age : 49

mjaoo och/eller neophyte reinv Empty
PostSubject: Re: mjaoo och/eller neophyte reinv   mjaoo och/eller neophyte reinv Icon_minitimeWed Apr 02, 2008 10:31 pm

Tack för din ansökan men nej tack.
Back to top Go down
orri
Member
Member
orri


Posts : 27
Join date : 2008-01-31
Age : 38
Location : sköndal (sthlm)

mjaoo och/eller neophyte reinv Empty
PostSubject: Re: mjaoo och/eller neophyte reinv   mjaoo och/eller neophyte reinv Icon_minitimeThu Apr 03, 2008 3:14 am

då tackar jag för mig.

jag önskar er lycka till i framtiden.

mvh//Richard
Back to top Go down
http://www.internetdj.com/orri
Sponsored content





mjaoo och/eller neophyte reinv Empty
PostSubject: Re: mjaoo och/eller neophyte reinv   mjaoo och/eller neophyte reinv Icon_minitime

Back to top Go down
 
mjaoo och/eller neophyte reinv
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» DPs eller Tank warrior

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lost Battalion :: Gäster :: Ansök om medlemskap-
Jump to: