The Lost Battalion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Lost Battalion

Horde Guild on Twisting Nether EU
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Rostig - Tank Warrior

Go down 
AuthorMessage
Rostig
Guest




Rostig - Tank Warrior Empty
PostSubject: Rostig - Tank Warrior   Rostig - Tank Warrior Icon_minitimeMon Mar 03, 2008 2:17 pm

Namn: Patrick

Karaktärens namn: Rostig

Ålder: 23

Ras/Klass/Level: Undead - Warrior - 70

Armorylänk: Stämmer tydligen inte, men whispra mig gärna ingame så visar jag gladeligen, Har Karazhan tank gear inkl. Kings defender

Vilken specc kör du?: Just nu kör jag Fury, men trivs bättre som tank.

Kan du tänka dig specca om ifall det behövs?: Mer än gärna

Yrken: Blacksmith/Miner - Master Swordsmith

Rare recept/patterns/designs eller liknande: Troligtvis inget som kan gynna guilden

Raiderfarenhet: Började nog raida 2004 tror jag, innan TBC, då spelade jag präst på den tiden. Spelade hela vägen upp till Naxx. Sen när Tbc släpptes så har jag raidat Karazhan samt några misslyckade försök hos Gruul.

/played: 21 dagar, samt runt 90 dagar på prästen

Tidigare guild?: Banished syndicate på servern Laughing skull samt Alpha som jag var raidplanner och ass.GM

Varför vill du joina The Lost Battalion?: Känner att ni är en mogen, seriös guild som har kommit förbi 25 manna spärren.

Nån i The Lost Battalion som kan "voucha" för dig?: Tror nog att Merthious kan voucha för mig samt Manjakoo ifall han har kommit in i guilden, Troligtvis samtliga som var med i Alpha innan.

Personliga kommentarer: Är en väldigt seriös spelare, satt otaliga timmar med anteckningar och försökte sy ihop raids och optimera guildet. Oftast väldigt glad och social, är inte rädd för att ta ansvar.
Jobbar som Servicetekniker på Scaniasväxellådsfabrik i Skåne
Back to top Go down
Amaze
Moderator
Moderator



Posts : 23
Join date : 2008-01-30

Rostig - Tank Warrior Empty
PostSubject: Re: Rostig - Tank Warrior   Rostig - Tank Warrior Icon_minitimeWed Mar 05, 2008 12:41 am

Hej Rostig

Tack för en fin ansökan. Vi har tyvärr fullt med warriors för stunden så vi tackar nej. Jag önskar dig lycka till med lirandet och kanske på återseende.

//Amaze
Back to top Go down
Rostig
Guest




Rostig - Tank Warrior Empty
PostSubject: Re: Rostig - Tank Warrior   Rostig - Tank Warrior Icon_minitimeWed Mar 05, 2008 4:32 am

Tackar för svaret, hör gärna av er ifall läget ändras. Vill inte missa BT innan expansionen kommer bounce
Back to top Go down
Sponsored content





Rostig - Tank Warrior Empty
PostSubject: Re: Rostig - Tank Warrior   Rostig - Tank Warrior Icon_minitime

Back to top Go down
 
Rostig - Tank Warrior
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» DPs eller Tank warrior
» Smily, Tank war, REsto sham, Warlock Apply :)
» warrior
» Fury warrior
» Golja Prot warrior

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lost Battalion :: Gäster :: Ansök om medlemskap-
Jump to: